Followers

Search This Blog

About Me

My Photo
We are one happy family who loves to travel,makan-makan and loves to make money.Abie is a coolest guy as well hadworking...Ummie loves in cooking and the Son " Hazreeq " love his Abie's Laptop.
Red Spinning Heart Within A Heart

Thursday, August 22, 2013

Biskut samprit

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

 
 
Assalamualaikum...
Salam ukhwah buat semua....
 
Selamat berpuasa dan selamat menjalankan solat trawih.
Bulan posa kali ini shada tidak dapat menunaikan solat trawih kerana keadaan yang tidak mengizinkan,hanya dapat solat dekat rumah saja.Shada harap tahun hadapan dapat lagi bertemu dengan ramadhan dan insyaallah akan pertingkatkan lagi amalan  dari masa kemasa.
 
Dah tentu ramai duk sibuk buat persiapan hari raya kan..??raya tahun ni shada rasa kurang sesuatu dan tidak semeriah dari tahun sebelumnya...mungkin keadaan shada yang berapa sihat kut sedikit sebanyak memberi kesannya.
 
Namun begitu shada tetap membuat biskut raya , kalau tak buat shada rasa tak meriah dan tidak bersemangat untuk berhari raya.Tak sama beli di kedai dengan buat sendiri...
Bagi shada kalau beli di kedai ia sesuatu yang sangat normal dan tidak rasa macam biskut raya,kalau buat sendiri akan rasa kemeriahan hari raya itu sendiri...

BISKUT SAMPRIT

BAHAN2 :
 
 

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...