Followers

Search This Blog

About Me

My Photo
We are one happy family who loves to travel,makan-makan and loves to make money.Abie is a coolest guy as well hadworking...Ummie loves in cooking and the Son " Hazreeq " love his Abie's Laptop.
Red Spinning Heart Within A Heart

Thursday, January 19, 2012

Suri

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

Assalamualaikum............

Salam sayang buat semua,sudah agak lama shada tidak mengupdate blog ini.Maklumlah sibuk dengan tugasan harian dalam menguruskan Hazreeq.

Tahun ini tugas shada sebagai seorang suri bertambah berat disebabkan segala urusan terhadap hazreeq shada terpaksa lakukan seorang diri,oleh kerana Huny agak sibuk dengan urusan kerja.sebagai seorang isteri dan ibu yag bertanggungjawab shada harus menelannya tanpa ada rasa sedikit kekurangan dan ketidak selesaan pada Hazreeq.

Tidak seperti tahun lepas menggunakan perkhidmatan bus skolah,tahun ini shada sendiri menghantar dan mengambil hazreeq dari sekolah dan dalam masa yang sama shada menguruskan hal2 rumah dan disamping itu juga shada mencari sedikit ruang utk shada menambahkan sedikit pendapatan dalam membantu Huny dari segi kewangan.

Untuk pengetahuan semua shada sekarang ini sudah berjinak2 dalam seni jahitan dan sulaman manik.Minat untuk menjahit adalah datang dengan sendiri tanpa dirancang dan disaat shada memerlukan sesuatu utk mencari pendapatan shada sendiri setelah keadaan shada tidak mengizinkan utk shada "supply food"yang selama ini shada lakukan.

Oleh kerana masa yang tidak berapa mengizinkan shada utk aktif berblog,insyaallah......shada akan cuba memperbaiki dan mengatur jadual sebaik mungkin supaya shada tidak lari dari minat shada utk mempamirkan masakan dan memiliki blog masakan shada sendiri

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...