Followers

Search This Blog

About Me

My Photo
We are one happy family who loves to travel,makan-makan and loves to make money.Abie is a coolest guy as well hadworking...Ummie loves in cooking and the Son " Hazreeq " love his Abie's Laptop.
Red Spinning Heart Within A Heart

Terma dan Syarat

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ

1)PENTING !!!!!
Selepas pembayaran, wajib menghantar bukti pembayaran samada melalui online banking, cash deposit machine/melalui kaunter. Pembayaran online yang hanya meletakkan email HANAHAFIYYA tidak akan dilayan dan diterima - SANGAT PENTING & WAJIB!

- KEGAGALAN MELAKUKAN PERKARA DIATAS, membuatkan kami lambat proses pembayaran dan pengeposan pesanan anda.

2) Jika anda menggunakan cash deposit / membayar di kaunter, sila scan/mms gambar resit pembayaran kepada kami. No telefon akan diberi semasa menghantar invois.
-jangan sesekali tindih tulisan bank. Ini akan membuatkan resit itu tidak valid pd kami.

3) Jangan lupa, selepas membuat pembayaran, "EMEL KAMI SEMULA" utk membuat pengesahan atas pembayaran anda!!! Kegagalan anda tidak membuat pengesahan pembayaran, pihak kami tidak dapat proses pesanan anda.
-jika bukan salah kami jika anda tidak mendapat barang dalam tempoh yang sepatutnya.

4) Kami akan memberi anda tracking number pada emIl / meletKannya di website,selepas pengeposan dibuat.jika tiba2 brg yg anda oder tiada/rosak,kami berhak mengembalikan wang anda semula /menukar item dgn persetujuan kedua belah pihak.

PENUKARAN ITEM :

1) PENUKARAN
- barang yg rosak (benang tercabut, jahitan tertetas atau koyak)
- pihak HANAHAFIYYA tersalah pos barang pesanan

2) Jika setelah mendapat barang dan saiz muka tidak muat / terlalu besar/ saiz body tudung terlalu kecil, kami tidak akan memulangkan wang / membuat sebarang penukaran kerana setiap kali anda membeli, anda sepatutnya telah baca ukuran yg kami berikan dan juga telah setuju dengan terma dan syarat HANAHAFIYYA.

3) Jika ada item yg rosak/ pihak kami tersalah pos, kami akan membayar kepada anda kos pengeposan dari pihak anda dan kami akan menanggung kos di pihak kami juga.

4) Jika tudung tidak sesuai dengan anda (atas budi bicara) kami akan mengembalikan semula wang tetapi kos pengeposan sebelum ini tidak akan kami pulangkan. Jika barangan hendak ditukar, kos pengeposan kedua-kedua belah pihak ditanggung oleh pembeli.

SELEPAS MENDAPAT TRACKING NUMBER

1) Pembeli seharusnya mengetahui dan faham bahawa selepas saja peniaga online memberi tracking number, Pos Malaysia dan pihak pembeli yang harus bertanggungjawab jika ada sebarang kehilangan/barang tidak dapat lagi dan sebagainya.

2) Pembeli online harus menerima risiko bahawa item yang dipos berkemungkinan hilang/rosak disebabkan kecuaian pihak Pos Malaysia.

3) Tidak perlu risau pihak HANAHAFIYYA akan tolong trace item anda. Kadang-kadang item telah sampai ke tempat pembeli, tetapi pada masa posmen hantar anda tiada dialamat yg ditulis.

*perlu juga ingat, kadang-kadang pihak posmen tidak akan meletakkan notis bahawa mereka telah sampai ke rumah anda tetapi anda tiada.

- jika hilang atau rosak, pembeli ada kuasa utk meminta ganti rugi daripada Pos Malaysia dan mereka seharusnya mengembalikan wang anda dengan kadar segera.

- jika barang tidak sampai bukan disebabkan kami tidak bagi tracking number. Anda harus cek dgn Pos Malaysia dahulu, jika Pos Malaysia mengatakan no track tiada dlm sistem/pengirim harus hubungi Pos Malaysia barulah anda email kami utk pengesahan.

HAPPY SHOPPING !!!!!

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...